Recenze IronFX Zkušenosti s forex brokerem, poplatky, demo, diskuze, jde o podvod?
IronFX je makléřská společnost založená v roce 2010 a sídlící na Kypru. Broker umožňuje svým klientům obchodovat forex, CFD akcie i komodity pomocí 15 obchodních platforem. IronFX si za své služby neúčtuje žádné poplatky, takže klient brokerovi platí pouze v podobě spreadů, které mohou být fixní i variabilní.
IronFX je regulován mnoha institucemi v čele s kyperskou bezpečnostní komisí CySEC nebo úřadem FCA. Broker podléhá evropským směrnicím MiFID a navíc je registrovaný u ČNB. Vklady klientů jsou pojištěné proti úpadku brokera.
Profesionální služby IronFX
Peníze na obchodní účet lze vložit pomocí platební karty, bankovním převodem nebo pomocí služeb Skrill, Neteller, WebMoney a mnoha dalšími. Stejné možnosti se nabízejí při výběru peněz z obchodního účtu. U bankovního převodu by si měli dát obchodníci pozor na poplatky, jejichž velikost závisí na zvolené bance.
Pro základní účet je nutné vložit alespoň 500$ a účet je možné vést v USD, EUR i CZK. Zákazníkovi je přidělen manažer, kterého je možné kontaktovat non-stop. Finanční páka u základního účtu je volitelná v rozmezí od 1:1 do 1:30. Minimální velikost jedné transakce je 0.01 lotu (1 lot je 100 000 jednotek základní měny).
Ačkoliv broker udává, že spready mohou být dokonce i nulové, u nejvíce obchodovaných měnových párů tomu tak opravdu není. Například spread u páru EUR/USD je 1.1 pips. Pro začínající i pokročilé obchodníky broker připravil elektronickou knihu o Forexu, výuková videa pro začínající investory, webináře a semináře. IronFX za vklad nabízí bonus až 60%, ovšem pouze do 31. 1. 2015.
Na platformě brokera lze vyvíjet automatické obchodní systémy, pro které broker nabízí užitečné funkce a pluginy. Jednoznačně velkou výhodou je možnost aktivace časově neomezeného demo účtu na forex. Při obchodování lze využívat forex strategii Hedging.
Zákaznická podpora a zkušenosti s IronFX
K dispozici je velké množství obchodních platforem včetně standardní MetaTrader4, MT5 MultiTerminal nebo WebTrader. Obchodovat lze také přes tablety nebo chytré mobilní telefony díky aplikacím pro Android, Microsoft Windows Mobile i iOS.
Tuzemští klienti ocení zákaznický servis v češtině i pobočku v Praze. Brokera lze kontaktovat pomocí české bezplatné telefonní linky nebo elektronické pošty a to 24 hodin denně co celý týden. Oficiální webové stránky jsou dostupné v češtině, ale například u výukových materiálů se bez angličtiny neobejdete.
Klienti mají s IronFX zkušenosti různé. Na českých i zahraničních diskusních fórech najdete například nejednu stížnost na technické problémy, kdy platforma přestane reagovat na příkazy obchodníka, což může vést ke ztrátě. Jiní obchodníci si zase stěžovali na neodborné rady manažerů. Na druhé straně se najde velké množství obchodníků, kteří na toho brokera nedají dopustit. Právě díky většině spokojených klientů je společnost IronFX jedním z nejoblíbenějších poskytovatelů investičních služeb.
Výhody / nevýhody
- Licencovaný broker
- Nabízí akcie, ETF a CFD
- Nízké nebo nulové poplatky
- Zlomkové akcie (investice od €1)
- Podporuje češtinu a platby v CZK
- Poplatek za výběry pod 3 000 Kč
- Vyšší zdanění českých dividend
Výhody / nevýhody
- Licencovaný broker
- Nabízí akcie, ETF, krypto a CFD
- Reálné akcie a ETF bez poplatků
- Zlomkové akcie (investice od $10)
- Kopírování ostatních obchodníků
- Čeština není kompletní
- Účet je vedený v dolarech
- Nepodporuje výběry v CZK
- Složité výběry kryptoměn
Výhody / nevýhody
- Licencovaný broker
- Nabízí akcie, ETF, futures a další
- Konkurenceschopné poplatky
- Podporuje češtinu a CZK
- Nelze koupit méně než 1 akcii
- Vyšší zdanění českých dividend
- Smluvní dokumenty v angličtině
- Pouze bankovní převod
Charakteristika brokera Iron FX
Typ brokera: ECN
Rok založení: 2010
Sídlo: Kypr
Regulace: CySEC, ČNB, FCA (Licence IronFX u ČNB)
Hedging: Ano
Demo účet: Ano
Mobilní aplikace: Ano
Čeština: Ano
Minimální vklad: 500$
Min. transakce: od 0.01 lotu
Spready: od 0 pips
Finanční páka: až 1:30
Poplatky: Ne
Platformy: MT4, MT5, MultiTerminal
Bonusy: Ne
Diskuze, recenze a zkušenosti obchodníků
Chci se zeptat, zda má někdo produkt Garantovaný certifikát od IronFX. Koupil jsem ho s výplatou na neurčito v roce 2017. Teď ho chci vyplatit, do minulého roku normálně chodily v pravidelném termínu úroky, letos nic. Po kratším pátrání jsem zjistil, že muž, se kterým jsem sjednal nákup certifikátu, zemřel. Úroky chodily prostřednictvím Fio banky. Teď pátrám, zda mám pravý certifikát, nebo jsem se stal obětí finančního podvodu. Na žádné telefonní číslo v Praze od IronFX nikdo nereaguje, na maily také ne.
Zdravím viete mi niekto poradit ako zrušit registráciu na IRON FX?
Aj mna by to zaujimalo
Kdyby někdo chtěl celou tu bandičku vytahat za koule vím přesně kde je najdete
Tak kde?
Taky by mě zajímalo, kdo za tím stojí, okrádají lidi už od r. 2015 tučným způsobem. Byla na ně podaná žaloba a stejně kradou dál. Mám tam taky peníze, tak nyní v době corony mám na to čas, tak se chci do nich obud. Můžete mi poslat kontakty, ondr.dag@seznam.cz.
Ad InvestPlus, co vám přijde jako nesmysl? Pokud znáte lidi, kteří pracovali v Iron FX, tak ti stejní jsou i v Purple Trading. Znám zákulisí této firmy. Nicméně lidi by měla odradit i nějaká bermudská licence k metatraderu, která je na úrovni (analogicky) českého s.r.o.
Zdravím,
nevím, zda víte, že IRON FX = Purple Trading. Stejní lidé, které dělají menší sviňárny typu, že nechávají lidi se registrovat k neevropským licencím. Což má za následek nulovou ochranu a možnosti neúměrně velkých pák atd.. Proto pokud přemýšlíte o Purple Trading, je zde varování!
Dobrý den,
tohle mi přijde jako naprostý nesmysl. Můžete své tvrzení nějak dokázat?
Aktuální medializace…
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/219452801080917/video/719753
Dobrý den. Bylo mi doporučeno uzavřít veškeré obchody, pak že bude výběr zpracován jinak to prý nejde. Je to sice blbost, ale obchody jsem uzavřel. Ted mám na účtě finanční prostředky a výběr stále nezpracován. Jak jsem se dozvěděl, měli by mít nějaké zastoupení v Praze. Neodpoídají ani na email, jediné co trochu funguje podpora online ale ta píše pořád to samé. Má někdo nějaký tip jak postupovat?. Nejvíce mne dojímá přístup ČNB. Sice povolují činnost ale v případě problému dávají ruce pryč, místo toho aby se postavila za české lidi. Máte-li někdo tip rád přivítám. morzine@seznam.cz Děkuji Honza
Moc toho dělat nejde. Každá autorita nebo právník se odkazuje na ombudsmana na Kypru. V mém případě posouzení ombudsmanem trvalo rok. Rozhodli , že mi musí vrátit vklady (ne výdělek), ale stejně se nic neděje, ani po urgencích. Už i CySEC se mě ptal, zda jsem obdržel peníze dle rozhodnutí, že to pourgujou. Ale stále kde nic, tu nic….
Ahoj přátelé, já jsem taktéž v podobné situaci. Mám přislíbeno natáčení v Černých ovcích a bud use to snažit medializovat. Nyní jen sháníme s dramaturgyní někoho, kdo by kauzu nezávisle okomentoval. Zatím jsme dva, ale jak tak čtu, je nás o moc víc. Napište mi na michal.slivecka@seznam.cz…čím víc, tím líp. Vytvořil jsem pro tyto účely i FB skupinu.
Před týdnem jsem dal požadavek na výběr prostředků a druhý den penize byly odepsany, ale doposud nic nepřišlo. Pokoušel jsem se dovolat na kontakt s kterými jsem jednal, ale jsou nedostupné. Poraďte jak dál postupovat.
Ahoj, ja tam mam tiez peniaze a neviem ich od nich dostat. Ak niekto este viete pomoct ako na to sem s tym. Kontaktoval som UK, CNB, Cyprus zatial nic. Este skusim cyperskeho ombudsmana ale potom uz len tresne oznamenie …
moj mail: 22tkac@gmail.com
prišiel som o všetky peniaze, ktoré som tam vložil. Volal som tam, že chcem zrušiť účet, povedali mi, že ak ho chcem zrušiť, musím tam ešte vložiť. Neviete mi niekto povedať, či je poplatok za vedenie účtu. Keď som tam volal, povedali mi, že nie je, že keď prestanem obchodovať, účet sa zamrazí, ďakujem
Odpověď na: Publikováno 26.5.2017 13:19 (Jarda)
tak dnes přišlo vyjádření ombudsmana (skoro po roce šetření), že mi mají vrátit vklady, což je asi 90% účtu. Prý předložili důkazy, že jsem obchodoval pod více jmény ze stejné IP adresy, (jejich běžná argumentace, co jsem zjistil). Větší nesmysl je asi nenapadl. Tak teď čekat, zda něco vůbec pošlou. Ani pak se mi to nechce nechat plavat. Jsou to pěkný *****. Pevné nervy všem!
Podvodníci a klamári. Len Vás budú tlačiť do čo najviac obchodov aby na Vás zarobili. Hneď ich zrušte.
Přidávám se k nespokojeným obchodníkům. Kromě výplaty peněz, pokud Vám nějaké zbydou,tak nevím zda záměrně nebo spíše jejich amaterismem, radí špatné obchody a tlačí do co nejvíce otevřených lotů. Za par hodin tak přijdete o celý účet. Jejich reakce: hoďme to za hlavu, pošlete další peníze a obchodujeme dal…. Opatrnost před obchodováním s jejich “makléři” !
I já se přidám. Jsou to novodobí šmejdi, kteří se nerozpakují opakovaně lákat seniory. Odebrat licenci, kterou prý mají od ČNB.
Broker IRon FX prerába ľuďom peniaze potom si ťa zablokuje a nezdvihne. Ak sa chcete spojiť so mnou v takomto boji proti podvodníkom skontaktujmr sa na email bojprotipodvodnikom95@gmail.com
Ahojte všetci prosím všetci kto ste podvedení a boli prerobené peniaze tak spojme sa . Nenechajme si už po hlavách skákať .
Já mám stejný problém. Od února mám požadavek a jen slibují , že jsem v pořadí.
Prosím, vyhněte se jim obloukem, podvodníci prvního kaibru. Ani korunu tam nedávejte, neuvidíte ji už nikdy!!!! Mám vlastní zkušenosti a páni, kteří to organizují, brzy zapláčou….taky na ně přijde.
Sice nevím kolik to je dost peněz,ale připravte se na dlouhý maratón.Všechny peníze vám rozhodně nepošlou!Jeden výběr trvá cca 2měsíce a to v částce nejlépe 25000 tisíc kč.Prostě tak to u nich chodí! A neuděláte vůbec nic,v podstatě můžete být rád,že vůbec peníze dostanete zpět!Je to velmi neseriozní broker!
Zdravím. 15.5. jsem zažádal o výběr vkladů + profit a uzavření účtu. Od té doby nic, account manager slíbil, že prověří a zatím žádné info. Moje žádost má status Waiting for processing. U Dukascopy jsem měl peníze do 48h na účtu. Zvažují oficiánlí kroky, protože mi drží docela odst peněz, které chci dále investovat. Napřed ČNB, pak CYP a UK autority.
Pokud bude někdo podávat na tuto firmu žalobu prosím o info. Rád se přidám. tomas.je(zavinac)seznam.cz
Děkuji.
Měl jsem u IronFX 4 forexové .účty po dobu asi 5 měsíců,založené přes Zimmillo. Všechny byly ztrátové.
Celková ztráta přes 25%. Z jednoho účtu 4 258 USD zbylo v průběhu několika dnů jen 93 USD.
Podobně dopadlo i několik dalších mých známých investorů.
Garance nejsou žádné !!! Na to ale web upozorňuje,že přijít o všechny vložené prostředky !!! To investoři velmi podceňují, protože podlehnou dobře cílené reklamě a vidině vysokých zisků na základě prezentovaných výnosů. Smlouvy na otevření účtů jsou jen v angličtině. V článku č.22 smlouvy “Omezení odpovědnosti společnosti” je uvedeno, že společnost investorovi téměř za nic neručí !!! To si investoři většinou ani nepřeloží a nikdo je na to ani neupozorní. Spíše naopak jim zástupci Zimmillo tvrdí,že riziko není tak velké.
Tato investice je obrovské riziko !!! Po svých špatných zkušenostech jsem požádal o vrácení zbývajících finančních prostředků. Peníze jsem dostal do 5-ti dnů.
IronFX a Zimmillo již nikdy více.
No tak tady to máte lidi,přesně tak jak píše pán,že drží palce aby vám poslali peníze,je to něco hrozného v dnešním finančním světě.Ano,zadržují vaše peníze a nechtějí je posílat.Vy dříve zešedivíte než je dostanete a nehleďe k tomu,kdyby se vám nedej bože něco stalo,nikdo v životě už je nevybere.To dá rozum že jo?Protože jenom vy víte heslo.Tak nastává otázka,kdo s penězi manipuluje a kde končí!
Je to podvodný broker,nikdy v životě s ním neobchodujte!Klidně mají pobočku v Praze,lákají lidi,aby poslali co nejvíce peněz na účet a když peníze chcete zpět,tak vám s klidem řeknou,ano my víme že peníze tady máte,ale není v našich silách abyste je dostal zpět,to vše záleží na Kypru!
Na výběr z Ironu čekám 5 měsíců, měl jsem účet přes Zimmilo tedy Portfolio management, do dnešního dne žádná odezva z Ironu, píšu emaily a nikdo neodpovídá, account manager nezvedne ani telefon. Pokud máte podobnou zkušenost, vyplňte toto http://www.cysec.gov.cy/en-GB/complaints/how-to-complain/ — stížnost u regulátora CySEC, sice nemají pravomoc vyřešit váš případ, ale pokud tam budou mít více stížností, už by se mohlo něco dít!! Díky a držím palce, ať se všem peníze vrátí!
Jediným úkolem těch chlapů v Praze je,od vás vybrat co nejvíce peněz,protože z toho mají provize,no a zase jediným úkolem těch chlapů na Kypru je,vám ty peníze neposlat.Taková je tvrdá realita!Jste v pasti!Osobní zkušenost!
Jediný úkol těch chlapů v Praze je:Od vás vybrat ci nejvíce peněz,protože z toho mají provize(to dá rozum).No a pak, zase jediný úkol těch chlapů na Kypru je,vám ty peníze neposlat!Pokud tedy na účtu nějaké zůstaly.To je pravda a je to tvrdá realita,jste v pasti!To je moje zkušenost!
Chci varovat všechny,ať neudělají největší chybu ve svém životě,aby obchodovali s Ironfx.Jsou to lháři a podvodníci,nechtějí posílat peníze z vašeho účtu.
Doporučuji každému se vyhnout společnosti IronFX. Je to řízená ztráta a podvod. Když už jsem prokoukl záměnré špatné obchodování a zadal pokyn k výběru peněz, tak je to již několik měsíců…nikdo nekomunikuje, výplata provedena nebyla a nic se neděje. Je to zkušenost mnoha lidí, kdo nevěří, alespoň si uložte tuto stránku do oblíbených a po čase sem můžete vložit také svou zkušenost…
A opatrně na slibované bonusy a garance. Ano poskytnou vám je, ale pak vám je nikdo nevyplatí a dozvíte se jen, že na ně nemáte právní nárok.
Pokud někdo rozjel společnou žalobu, prosím o kontakt. Přidám se. Nemám tam žádné velké peníze, ale to jakým způsobem tato společnost funguje a co si dovolují…žádná komunikace, zadržování peněz přes půl roku. Účty spíše prodělávají než aby se tam objevili nějaké zisky,….
Tak to je moje zkušenost s výběrem z IRONFX:
Transaction history report
Account Date Transaction ID Type Amount Currency Status Change status
11020532 2016-09-09 WBJD84A503OD6CK9 Withdrawal – Bank 16,552.00 CZK Processed
11020532 2016-09-08 TR00O311VZOD54RD Internal Transfers 16,551.85 CZK Processed
11020532 2016-08-24 WBVZR3X4YIOCDAAW Withdrawal – Bank 3,747.00 CZK Processed
11020532 2016-08-23 TRB235KIX4OCBNRJ Internal Transfers 3,746.33 CZK Processed
11020532 2016-08-08 WBPUSHXRFFOBJUJO Withdrawal – Bank 3,908.00 CZK Processed
11020532 2016-08-05 TRZG4PZL5UOBG2AY Internal Transfers 3,908.44 CZK Processed
11020532 2016-07-29 WB8YF2NP90OAQ481 Withdrawal – Bank 7,056.00 CZK Processed
11020532 2016-07-22 TRVBH10ZHNOAQ320 Internal Transfers 7,055.71 CZK Processed
11020532 2016-07-15 WBOP2V54DQOA5DQS Withdrawal – Bank 4,566.00 CZK Processed
11020532 2016-07-11 TRZQ7PM0YJOA44EO Internal Transfers 4,565.98 CZK Processed
5 dní na převod do CZK a dva dny na převod na můj účet.
Ahoj MH,
mojích 5 klientov čaká na výber už vyše roka. Žiadna reklamácia, urgovanie ani Cysec nepomáhajú. Šli by sme do toho s tebou. Môj email: patrik.kunzo@gmail.com
Patrik
Taky jsem se mnohokrát zlobil na IronFX, už se mi ale třikrát povedlo vybrat malé částky. Ale musím to nejdřív převést na jiny poducet který nemá otevřené zadne pozice,.
Sebetou si k tomu ještě skoro jednou tolik, ale prevedou. Z toho druhého účtu pak požádám o výběr na kartu. Dvakrát uz to schvalili, podruhé jim to trvalo snad měsíc.
Včera jsem zkusil dalsi pokus, tak jsem zvedav…
Zdravím, ja mám tiež problém s výplatou. Požiadal som už pred 3 týždňani a stále nič. Do prahy sa nemôžem dovolať. Keď si píšem s online podporou, vždy mi odpíše, že to dá preveriť a posunie finančnému ddeleniu no stále sa nič nestalo. Viete mi poradiť ako pokračovať? Na koho sa obrátiť? Budem velmi rád ak mi niekto dokáže pomôcť. Pekný deň.
I já se přidám, IFX mi zadržují výplatu prostředků již skoro 2 měsíce. Po 3 týdnech čekání jsem příkaz stornoval a zadal jiný, kde zcela pomíjím jejich bonus 40.000 Kč. Čekám už měsíc. Poslal jsem si k nim v únoru 100.000 nakoupil Teslu a teď čekám na vyplacení cca 340.000 Kč. Poslal jsem stížnost na CySEC, bez odpovědi. Shodou náhod mám na Kypru nějaké aktivity, tak tam máme kontakty na právníky. Přístí týden to chci začít přes ně řešit. Jestli se chcete někdo přidat, napište napřed sem, zkusíme se nějak spojit.
Jak to dopadlo děkuji za napsání třeba sem 605515555
Zdravým ja som o výber žiadal už 12tom mesiaci a ešte doteraz peniaze nemám nikto mi nevie nič bližšie povedať nikto to nevie zariadiť to čo je za brokera keď nedokáže splniť požiadavky klientov?????
????
Dobrý den,
pokud si přečtěte příspěvky nad Vámi, pochopíte, jak to u Ironu aktuálně vypadá …
Pro Radka i všechny ostatní. Nikam jsem nepsal, všechno bylo prostřednictvím mého finančního poradce, který zajistil přes svého šéfa v Praze urgování výplaty. A i tak to trvalo tři měsíce, než se peníze na účtu objevily. Já jsem byl v kontaktu s IronFX telefonicky pouze dvakrát, ale nedozvěděl jsem se vlastně nic. Podle papírů, které mám k dispozici jsem za období od prosince 2013 do ledna 2016 touto transakcí, teď už mohu říct že ze strany firmy naprosto diletantskou přišel o polovinu svého původního vkladu. Takže pokud budete dávat dohromady nějakou společnou žalobu, rád se připojím. Rozhodně budu podávat na firmu stížnost na ČNB.
Vladimire, kam konkretne /na jaky mail jste stiznost odeslal? diky
Na základě mé stížnosti na brookera T.M. došlo ze strany IronFX k dohodě a vyrovnání.To považuji za krok správným směrem.
Navrhuji podat společné trestní oznámení.Pravděpodobně se jedná o podvod.Na mé stí
žnosti zatím nikdo neodepsal.Volal jsem i na linku pro stížnosti.Po sehnání česky mluvící slečně mě chtěla zavolat zpátky,ale už se neozvala.
taky bych se přidal k žalobě, taktéž mi zadržují peníze 4 měsíce
ironfx mi zadrzuje penize jiz vic jak dva mesice, nikdo mi neodpovi na dotaz, na chatu mi vzdy napisi ze to proveri a ze se ozvou. uz se nekomu podarilo aby ho vyplatily?
Bohužel jsem také naletěl na sliby brokera Iron FX pana T.Krabce. Chtěl ze mě jen vylákat peníze,na co největší částku “aby to byla pořádná rána” v řádu statisíců,jen tak po telefonu.Tomu jsem naštěstí odolal a vložil jen 1000$.On také přidal bonus 1000$ a společně jsme na jeho doporučení kopírovali zkušeného burzovního makléře.
Jeho snahou bylo především mě přihlásit do systému a vložit moje peníze.Ale jak obchodovat samostatně,jak ukončit obchod a jak vybírat peníze jsem se již nedozvěděl.
Měsíc a půl mě sám nekontaktoval,proto jsem ho zkontaktoval sám.Řekl mi,že když se nestarám o obchod,tak nic na účtu již není.Na otázku,že jsme byli na jedné lodí,když tam také vložil 1000$ a prodělal,mi odpověděl,že má hodně klientů a práce a 1000$ pro nejsou žádné peníze.Myslím si že se jedná o podvod a řízený krach a to už pokud vím jednou řešil soud.V každém případě je to dobrý námět na pokračování filmu “šmejdi”.
Milane rozved prosimte co jsi jim psal aby te vyplatily. dik
Finanční částka, samozřejmě snížená o poplatky za tři měsíce – tedy o téměř 100 dolarů méně, mi byla převedena na účet po několika urgencích až po třech měsících od zaslání první žádosti o výplatu!!! A kdybych do urgencí nezainteresoval finanční poradce z Prahy, asi bych čekal dosud marně. Druhou část finanční hotovosti jsem na účet neobdržel dodnes !!! Takže pokud to bude někdo číst, doporučuji investovat kdekoliv jinde – bude to pro Vás mnohem bezpečnější !!!
Od Iron FX rychle pryč. Osobně čekám na výplatu 1 měsíc, peníze dosud nemám. Stejně jsou na tom desítky traderů doma i na Slovensku. Mám již připravenou stížnost k regulátorovi CYSES.
Od konce října čekám na vyplacení části vkladu, proto nedoporučuji s Iron FX žádnou spolupráci. Manažer společnosti Iron FX mě přislíbil dořešení problému v průběhu ledna 2016. Považuji se za velkého investora , přesto jsem od firmy Iron FX nedostal jediný písemný dokument s omluvou, nebo aspoň s vysvětlením.
Před více jak měsícem jsem odesílal žádost o výplatu účtu z Iron FX, Bylo mi řečeno, že peníze budou na mém účtě do tří týdnů!!!! V bankovním sektoru je naprosto normální převod do 24, max. 48 hodin. Ale když jsem peníze neměl na svém účtu ani po lhůtě tří týdnů, požádal jsem svého finančního poradce, aby výplatu zaurgoval. Kdyby této urgence nebylo, asi by zaměstnanci této pochybné kyperské firmy spali ještě dnes!!! Druhý den po urgenci mi volali z firmy, že výplata nemohla proběhnout, protože na žádosti nebyla uvedena správná částka zůstatku účtu. Přitom když jsem částku vypisoval, měl jsem na obrazovce výpis aktuální ten den. Ptal jsem se, jak je možné, že to zjistili až po třech týdnech a hlavně, proč mne nekontaktovali v okamžiku, když to zjistili, na to jsem dostal odpověď, že v okamžiku podání žádosti byla sice částka správná, ale nyní už není a musím žádat znovu. Firma měla kontakt na mne – jak telefonní číslo, tak mailovou adresu, ale ani je nenapadlo mne kontaktovat s dotazem na tento problém, a to více jak tři týdny. Podle mého názoru ale zadržela firma výplatu z toho důvodu, protože účtuje jakýsi poplatek 30 dolarů měsíčně za službu, o které jsem v době uzavření smlouvy ani nebyl informován. Jestli jsou všechny služby firmy takto kvalitní, tak se divím, že dávno nezkrachovala. Nic jiného by si nezasloužila. Zažádal jsem tedy o výplatu znovu, po kontrole stavu účtu a bylo mi řečeno, že peníze dorazí do 7 dnů. Opět připomínám, že normální je převod do 24 hodin. Uplynulo dalších deset dnů a dodnes peníze na účtu nemám. Takže koho to zajímá, doporučuji opravdu se této naprosto pochybné firmě vyhnout a to velkým obloukem. V současné době mám připravenu k odeslání stížnost na tuto firmu do ČNB a zvažuji navíc podání trestního oznámení Policii ČR.
2015-11-25 jsem zadal vyber na ucet,po 3 urgencich penize dosud nedorazily, velmi nespokojeny stouto sluzbou.
Já jsem s Portfolio Managementem nadmíru spokojený, klidně zašlu výsledky, kde si můžete ověřit, že dosahuje zajímavého zhodnocení. Můj kamarád ho má taky, bohužel si musel část peněz vybrat a výběr trval jen několik dní. Bohužel jsem slyšel i o lidech, kteří k tomu přistupují ledabyle a nezadají výběr správně. Peníze se musí poslat vždy na účet, ze kterého byly vloženy. Někdo si ale vloží 1000 USD bankovním převodem a chce si vybrat 1000 USD na elektronickou peněženku…. pak se to táhne.
Vložil jsem peníze přes p. Zelenku, že budou uročeny jejich brokerama. Po půl roce namám nic a nemůžu se dovolat. Uvažuji o podání žaloby za podvod.
Dopadl tak taky někdo?
Díky za zprávu.
To ale hovoříte o úplně jiném produktu, než který je uveden v recenzi. Chápu správně, že se jedná o IronFX Portfolio Management? Pokud ano, tak s tímto nemáme žádné zkušenosti – podle údajů na webu ta portfolia navíc spravují úplně jiná oddělení společnosti, tudíž s platbami to bude zřejmě také zcela jinak, než u klasických traderů.
Když už to tu tedy zmiňujete, nechcete se rozepsat více? Jak a kdo Vás oslovil, co Vám nabízeli a jaký je výsledek? Věřím, že se tyto informace budou hodit i ostatním.
Dne 10.11.2015 jsem podal žádost o výběr z jednoho z mých účtů vedených u této společnosti na svůj bankovní účet.
I přes ujišťování mého poradce mi do jednoho týdne peníze nedorazily, ač je běžná lhůta pár dní.
Nyní u firmy IronFx probíhá audit jejího regulátora z důvodu zneužívání a machinací s bonusy a peníze svých klientů nadále blokují!
Co s tím??
Dobrý den,
podle našich informací IronFx nemá v současnosti potíže s vyplácením svých klientů. Pokud by výplaty blokovali, byl by to jejich konec …
Píšete, že jste zažádal o výplatu 10.11., což ještě není ani jeden týden. Navíc při transakcích přes bankovní účty je čekací doba o několik dnů delší než v případě elektronických peněženek. Transakce proběhne, jen je zapotřebí trpělivost :)
Dobrý den,
nevím, jak kolega výše, ale já čekám na finance už od prosince… Několik předchozích výplat proběhlo po urgencích dobře (i když rozhodně ne ve standardních časových lhůtách). Nyní už to ale rozhodně není “pár dní”. Stále jen opakují, že se situace už brzy zlepší… POZOR na tohoto obchodníka. Je to podle všeho letadlo a pokud někoho vyplácí, tak z přijatých peněz. A těch je podle všeho stále méně.