Recenze ccShop Zkušenosti se směnárnou ccShop.cz, poplatky, srovnání s konkurencí
V této recenzi se podíváme na českou směnárnu ccShop, která prodává a vykupuje BTC, ETH a další kryptoměny. Pojďme zjistit, jak směnárna funguje, jaké má poplatky a zda se obchodování přes ccShop vyplatí. Připomeneme také kontroverzní kauzy z roku 2017 a ukážeme, které směnárny jsou levnější.
Recenze ccShop ve zkratce
Crypto Currency Shop (ccShop) je česká směnárna kryptoměn, která funguje od roku 2017. Přes směnárnu můžete nakupovat nebo prodávat 15 kryptoměn včetně BTC, ETH, LTC nebo XRP.
Obchodování přes ccShop je skutečně jednoduché. Stačí otevřít webovou stránku směnárny, vyplnit objednávku, odsouhlasit obchodní podmínky a potvrdit objednávku. Následně obdržíte email s platebními instrukcemi.
Platit můžete bankovním převodem v korunách nebo SEPA platbou v eurech. Jakmile platbu uhradíte, směnárna vám zakoupené kryptoměny odešle na vaši kryptoměnovou peněženku. Pokud vlastní peněženku nemáte, směnárna vám vytvoří papírovou peněženku, kterou si vytisknete.
Výhodou je, že objednávky do 25 000 korun (respektive 1 000 euro) nevyžadují registraci ani verifikaci. Nevýhodou jsou naopak vysoké poplatky, které mohou být až 20 % za každý nákup. Ověřeným a spolehlivým zákazníkům ovšem cc Shop nabízí zvýhodněné poplatky. Více v následující recenzi ccShop.
Výhody
- Česká směnárna
- Nákup a prodej kryptoměn za CZK
- Jednoduché a přehledné
- Menší objednávky nevyžadují registraci
Nevýhody
- Vysoké poplatky
- Platby pouze bankovním převodem
Základní informace o ccShop
✅ Název | ccShop / cc Shop |
✅ Provozovatel | 77 Company, s.r.o. (Starý Petřín, Česko) |
✅ Rok založení | 2017 |
✅ Čeština | Ano |
✅ Fiat měny | 2 (CZK, EUR) |
✅ Kryptoměny | 15 (BTC, BCH, LTC, ETH, XRP a další) |
✅ Platební metody | Bankovní převod, krypto |
✅ Ukládání kryptoměn | Ne |
✅ Nákup bez registrace | Ano |
✅ Podporované funkce | Nákup a prodej kryptoměn |
✅ Minimální objednávka | 500 CZK |
✅ Obchodní limity | Ano |
✅ Poplatek směnárny | Až 20 % |
✅ Další poplatky | Ne |
✅ Zvýhodnění poplatků | Ano |
Nabídka směnárny ccShop
Směna dvou kryptoměn | - | |||
Nákup krypto za fiat | ||||
Prodej krypto za fiat | ||||
Ukládání kryptoměn | ||||
Nákup bez registrace | - | - | ||
Obchodování s pákou | - | - | - | |
Recenze Binance | Recenze Simplecoin | Recenze Coinmate |
Přes směnárnu ccShop můžete nakupovat nebo prodávat populární kryptoměny za české koruny či eura. Směnu dvou kryptoměn (třeba BTC za ETH) ale ccShop nenabízí.
Pokud kryptoměny kupujete, objednávku uhradíte bankovním převodem v korunách (nakupujete z českého webu ccShop.cz) nebo SEPA platbou v eurech (nakupujete ze slovenské verze ccShop.sk). Platby kartou ccShop zatím nepodporuje.
Zakoupené kryptoměny obdržíte na kryptoměnovou adresu, kterou vyplníte do objednávkového formuláře. Pokud vlastní peněženku nemáte, směnárna vám vytvoří novou peněženku a potřebné údaje (tj. adresu peněženky a privátní klíč) vám zašle emailem.
Pokud kryptoměny naopak prodáváte, musíte je nejprve poslat na peněženku směnárny. Jakmile směnárna kryptoměny obdrží, zašle vám peníze na váš bankovní účet.
Podporované kryptoměny
Směnárna podporuje celkem 15 kryptoměn, ale některé z nich lze pouze nakoupit nebo pouze prodat.
Kryptoměna | Nákup | Prodej |
Bitcoin (BTC) | ||
Ethereum (ETH) | ||
Ripple (XRP) | ||
Dogecoin (DOGE) | ||
Litecoin (LTC) | ||
Binance Coin (BNB) | ||
Ethereum Classic (ETC) | ||
Dash (DASH) | ||
NEO (NEO) | ||
Bitcoin Cash (BCH) | ||
Stellar Lumen (XLM) | ||
Shiba-Inu (SHIB) | ||
Monero (XMR) | - | |
ZCash (ZEC) | - | |
Tether (USDT) | - |
Menší objednávky bez registrace
Objednávky pod €1 000 (cca 25 000 korun) nevyžadují registraci ani ověření identity. Do objednávkového formuláře stačí vyplnit pouze email, na který vám směnárna zašle potvrzení o objednávce a platební instrukce.
Pokud vaše objednávka nebo souhrn vašich objednávek přesáhne 1 000 eur, směnárna vás vyzve k ověření totožnosti.
Ověření totožnosti probíhá přes speciální formulář, do kterého uvedete svoje jméno a nahrajete kopie 2 osobních dokumentů. Kopie musí být barevné a dobře čitelné.
Požadované dokumenty:
- Doklad totožnosti – Směnárna akceptuje občanský průkaz, řidičský průkaz, cestovní pas nebo rodný list. Ofotit musíte obě strany.
- Doklad o vlastnictví bankovního účtu – Zaslat můžete třeba výpis z běžného účtu nebo fotku (screenshot) z online bankovnictví. Kopie musí doložit, že použitý bankovní účet je skutečně váš.
Proč musím posílat osobní dokumenty? Ověřování klientů u větších objednávek vyžadují evropské směrnice a zákon proti praní špinavých peněz.
Poplatky u ccShop
Směnárna si účtuje poplatek za každý obchod, ale nepozorný uživatel si toho vůbec nemusí všimnout. Jednak proto, že směnárna velikost poplatků nikde neuvádí, a jednak proto, že poplatky jsou „skryté“ ve směnných kurzech.
Co to znamená v praxi?
Pokud koupíte kryptoměnu přes ccShop, zaplatíte až o 20 % více, než kolik byste zaplatili na kryptoměnových burzách. Při prodeji kryptoměn zase dostanete o 5 až 10 % méně.
Zvýhodněné kurzy
Základní poplatky (až 20 % za obchod) jsou opravdu vysoké. Spolehlivým a ověřeným klientům ale ccShop nabízí výhodnější kurzy:
- Úroveň 0 (bez slevy) – Základní (nejméně výhodné) kurzy. Platí pro nové a neověřené klienty.
- Úroveň 1 (sleva 5 %) – Sleva pro obchodníky, kteří alespoň polovinu svých objednávek úspěšně zrealizovali. Minimum je alespoň 1 úspěšně zrealizovaná objednávka.
- Úroveň 2 (sleva 10 %) – Podmínkou je dosažení úrovně 1 a ověření totožnosti (tj. vytvoříte si účet a nahrajete na něj kopie požadovaných dokumentů).
- Úroveň 3 (sleva až 15 %) – Pokud uživatel splní obě předchozí úrovně, má nárok na dodatečnou slevu, pokud:
- Zrealizuje objednávku v každém měsíci (-1 %)
- Zrealizuje více než jednu objednávku v každém měsíci (-1 %)
- Hodnota jeho objednávek překročí 250 000 korun (-3 %)
Výpočet poplatků pro jednotlivé úrovně
Kryptoměna | Poplatek za nákup | Poplatek za prodej | |||
Úroveň 0 | Úroveň 1 | Úroveň 2 | Úroveň 3 | ||
Bitcoin (BTC) | 20 % | 14 % | 7 % | 1.5 % | 7 % |
Ethereum (ETH) | 20 % | 14 % | 7 % | 1.5 % | 7 % |
Ripple (XRP) | 20 % | 14 % | 7 % | 1.5 % | 7 % |
Binance Coin (BNB) | 20 % | 14 % | 7 % | 1.5 % | 10 % |
Srovnání poplatků
Vyplatí se obchodování přes ccShop nebo je výhodnější obchodovat u konkurence? Pro lepší představu jsme srovnali poplatky u ccShop (základní sazba bez zvýhodnění) s poplatky dalších prodejců.
Rychlý nákup (karta) ? | Nelze | 2.2 % | Nelze | 3.4 % |
Rychlý nákup (převod) ? | až 20 % | 0.2 % | 2.5 % | 1.5 % |
Nákup přes burzu ? | Nelze | 0.1 % | Nelze | 0.5 % |
Poplatky ze dne 2.7.2024, výše poplatku se může měnit. | Recenze Binance | Recenze Simplecoin | Recenze Coinmate |
Ukládání zakoupených kryptoměn
Zakoupené kryptoměny obdržíte na peněženku, kterou vyplníte do objednávkového formuláře. Pokud kryptoměnovou peněženku nemáte, směnárna vám peněženku vytvoří a přístupové údaje obdržíte emailem.
Takové řešení je snadné, ale není příliš bezpečné. Nikdy totiž nevíte, kdo všechno má k peněžence přístup.
Kryptoměnová peněženka obsahuje 2 důležité údaje: veřejný klíč (tj. adresa peněženky) a soukromý klíč (heslo, pomocí kterého můžete kryptoměny utratit).
Soukromý klíč byste neměli nikomu sdělovat, protože kdo zná klíč od peněženky, ten má přístup ke kryptoměnám. Stejně tak byste neměli soukromý klíč ukládat do počítače nebo na cloudová uložiště, aby jej nemohli ukrást hackeři.
Pokud vám peněženku vytvoří směnárna, porušujete obě zásady (cizí lidé znají vaše přístupové údaje, údaje se mohou dostat k hackerům). Proto doporučujeme využívat vlastní peněženku, ke které nemá nikdo cizí přístup.
Jak si vytvořit vlastní peněženku
Pro ukládání menších obnosů, které chcete mít neustále po ruce, jsou ideální decentralizované peněženky pro smartphony (např. Trust Wallet nebo Coinomi). Pro větší částky doporučujeme hardwarové peněženky (např. Trezor One nebo Ledger Nano S Plus).
Zkušenosti s ccShop
Směnárna ccshop.cz vznikla v druhé polovině roku 2017 a za jejím vznikem stojí Ing. Adam Chvaja. Směnárnu provozuje firma 77 Company, s.r.o. se sídlem v obci Starý Petřín.
Zákaznický servis lze kontaktovat telefonicky, emailem nebo přes kontaktní formulář. Zákaznická podpora je k dispozici každý pracovní den, v čase 9-12 a 13-17 hodin.
Krádež kryptoměn v roce 2017
Na konci roku 2017, v době vrcholící kryptoměnové horečky, se směnárna ccShop stala terčem hackerského útoku. Hackerům se tehdy podařilo vykrást stovky klientských peněženek (které vytvořila směnárna).
Řada klientů z krádeže vinila samotnou směnárnu, ale policejní vyšetřování podobné spekulace vyvrátilo.
Směnárna poškozeným klientům nabídla, že škody postupně uhradí z vlastních prostředků. Program byl vyhlášen v roce 2018, ale někteří klienti uvádějí, že kompenzaci dodnes neobdrželi.
Možná se ptáte, jak mohlo ke krádeži dojít, když směnárna soukromé klíče od klientských peněženek (dle vlastních slov) maže. Důvod je prostý: Směnárna soukromé klíče maže, ale ne hned (pro případ, že klient soukromý klíč ztratí nebo chybně stáhne).
Falešné inzeráty
Jméno směnárny se objevilo také v souvislosti s podvodnými inzeráty na webu bazoš.cz. Směnárna v tom ale byla nevině.
Scénář byl následující: Podvodník nabízel elektroniku za výhodnou cenu, ale vyžadoval platbu předem na bankovní účet. Pokud se našel zájemce, podvodník si objednal kryptoměny přes ccShop a platební údaje k uhrazení objednávky přeposlal zájemci.
Zájemce, v domnění že platí za elektroniku z inzerátu, poslal peníze na bankovní účet směnárny (2500673999/2010). A směnárna, v domnění že vyřizuje objednávku, odeslala kryptoměny na peněženku podvodníka. A jelikož platby nepřesahovaly 1000 euro, podvodník zůstal v anonymitě.
Shrnutí recenze ccShop
Obchodování přes ccShop je skutečně jednoduché, takže to zvládnou i začátečníci. Směnárna navíc podporuje platby v korunách, takže nemusíte řešit převod měn (jako u zahraničních prodejců). Tím ale výhody směnárny končí.
A nevýhody?
Pozor si dejte především na směnné kurzy, kvůli kterým se objednávky dost prodraží. Pokud hledáte českou směnárnu s nízkými poplatky, zkuste raději Simplecoin nebo Anycoin.
Máte zkušenosti s ccShop? Chybí vám v recenzi nějaké informace? Napište nám dolů do komentářů!
- Světová burza se 150 kryptoměnami včetně BTC, LTC či ETH
- Možnost přímého nákupu krypta platební kartou za CZK
- Velmi nízké poplatky, platforma v češtině
- Minimální transakce cca 20 Kč
- Česká burza kryptoměn BTC, LTC, ETH, BCH nebo XRP
- Bezpečná platforma v češtině s českou podporou
- Velmi nízké poplatky
- Nákup za CZK, minimální transakce 26 Kč
- Česká směnárna kryptoměn BTC, LTC, ETH, BCH, XRP a ZEC
- Bezpečná platforma v češtině s českou podporou
- Do limitu 200 EUR/10 dnů není nutné ověřovat identitu
- Nákup za CZK, minimální transakce 260 Kč
Diskuze, reference
Musím bohužel konstatovat, že uvedené recenze jsou pravdivé. V roce 2017 koupeny kryptoměny, které následně za 4 dny byly vyvedeny- údajně hackerem.
Po 2 letech přišel email z ccshopu -viz “Od hackerského útoku na ccShop z prosince 2017 již uplynul jeden rok. Firmě se podařilo tento kritický moment přečkat, velké části klientů (včetně Vás) byla již vyplacena náhrada škody v plné výši. Kauza však zatím není u konce – polovina klientů ještě čeká na své úplné odškodnění, Policie stále incident vyšetřuje a pachatel zatím nebyl dopaden.”
Při dotazu, že žádné peníze ani kryptoměny dnes nemám, mi pan Chvaja napsal, že jsem se bohužel nepřihlásil do databáze poškozených a na počátku letošního roku odškodnění ukončili. Jak protichůdná vyjádření….
Ano NEDOPORUČUJI v žádném případě!!
Do dnes nemam koruny ani krypto. Budou tomu tři roky a Chvaja se raduje, ja s námi poškozenymi vydrbal. Karma je zdarma a jednou na tebe dojde!
Pokud jde o větší částku, tak nespoléhejte na karmu a podejte TO.
Dobrý den. Trestní oznámení již dávno podáno bylo, podali jsme jej my sami hned v lednu 2018, protože jsme byli největším poškozeným – hacker nám ukradl veškeré firemní prostředky a věřte, že to bylo dost nepříjemné. Zvažovali jsme, zda “zavřít krám” a zkrachovat, nebo služby poskytovat dále a z průběžných zisků vyplácet poškozeným jejich ztráty. Protože nerad utíkám z boje, rozhodli jsme se, že zatneme zuby a zkusíme to přečkat. Je to varianta, která je výhodnější pro všechny, kteří tehdy utrpěli ztrátu. Vyplácení náhrad škody probíhá již třetím rokem – jde to sice relativně pomalu, ale je to asi lepší, než kdybychom dávno zmizeli z trhu a nedostal by nikdo nic, protože vše zcizil neznámý pachatel, kterého ani policie nedokázala vypátrat.
Pan Tkadlec je v programu vyplácení náhrad také zapojen, část škody mu dokonce již byla uhrazena. V určitém momentě však přestal spolupracovat a začal na nás psát negativní recenze. Asi mu došla trpělivost, čemuž rozumím, mně to někdy už také nebaví, pracovat a velkou část vydělaných peněz odevzdávat lidem, které okradl někdo jiný. Z mého pohledu je to však stále lepší, než činnost nadobro opustit. Mrzí mně, že se pak Tkadlec a výše pan Jaroslav takto chovají a takto o nás vyjadřují, když naší snahou je, aby všichni poškození dostali své ztráty zpět, a děláme pro to vše co jen můžeme.
Adam Chvaja
ccShop
NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!! prověřil jsem tento obchod všemi způsoby převodu a každý má své mouchy a nejhorší je nechat si přiřadit adresu a po zaplacení pošlou klíč, ten je Vám prd platný, když měna do půl roku zmizí, pravděpodobně za to může fakt, že vzrostla na ceně. V podmínkách mají, že po vyzvednutí klíče dále za nic neručí, ale klič mají v databázi, kterou údajně mažou. Připravený podvod, oni ji totiž nikdy nemusí smazat !!!!!! nikdo Vám to smazání nezaručí a když víte že klič máte velmi dobře zajištěný, tak další kdo ho zná je prodejce.
Také mi nebylo do dnešního dne ničeho vráceno. Přijde mi to jako investice do rozjezdu jejich podnikání….smutné. Ráda bych zpět peníze. Krypto již nechci ani vidět.
Také podávám trestní oznámení, těch slibů už bylo dost a je téměř listopad.
Po krádeži v prosinci 500+1100 XRP (userem 2061112413) jsem byl ubezpečen, že CCSHOP prostředky co nejrychleji vrátí. Dnes je říjen a po mincích ani památky. Pan Chvaja si patrně zvyknul na danou situaci a čeká, že si zvyknou i okradení zákazníci. Myslím, že jsem mu na vyřešení situace dal dost času a nyní to budu muset řešit nejspíš právní cestou..
ccshop povazuje za seriozni jednani to ze si zridi zakaznickou linku kde vam reknou ze trh stagnuje. Dle jejich logiky byste meli byt spokojeni ze se dovolate na zakaznickou linku kde vam to vysvetli. Asi jim to ale nikdo nerekl ze lide chteji vratit penize a nejaka zakaznicka linka jim je ukradena. Rozumite tomu nekdo z ccshop? K cemu mi je to ze se vam dovolam ale porad sve penize nemam? Lide chteji vratit penize a ne mit moznost se nekam dovolat kde jim vysvetlite proc jeste penize nemaji.
Při volání na zákaznickou linku jsem vždy ujištěn že jsem už v prvni desítce poškozených,ale detalnější informace prý nelze poskytnout,jedná se o částku 50 tisíc Kč.
Ale aspon komunikují , je to dobrý signál……doufám… objednávka 101716 email: musicsoft(at)email.cz Děkuji za reakci.
Mám stejný problém, od ledna jen slibují a když se obrátím na zákaznickou linku, tak mi sdělí, že trh stagnuje a nemůžou mi dát ani přibližný termín kompenzace, tak funguje zákaznická linka. To máme více než půl roku od prvních slibů. Tomu říkám seriozní jednání
Je červenec a odcizené ethereum z stále v nedohlednu
Dobrý den, užiateli topbikecz@… Děkujeme, že jste se téhož dne, jako zde do diskuse, ozval i na naši zákaznickou linku. Ta je nadále připravena Vám podat veškeré informace, které máme ke kompenzacím měn k dispozici. Hezké letní dny.
Jak vidím, nejsem sám kdo má problém s Ccshopem i teď na konci května. Odcizená měna Xrp nevrácena a k tomu ještě se mnou nikdo nekomunikuje. Povedenej e-shop…
Dobrý den. To není pravda. Komunikujeme se všemi klienty! Po události na přelomu roku jsme měli skutečně “frontu” klientů, kterým jsme reakci dlužili, ale dnes již komunikujeme individuálně se všemi a nenecháváme nikoho bez reakce. Ozvěte se na info@ccshop.cz – pokud jste tak již neučinil. Pokud ano, věřím tomu, že od nás odpověď máte!
Pane Poškozený, nevím jakým způsobem se s námi pokoušíte komunikovat, ale my odpovídáme na všechny maily, telefonáty i posty na Facebooku. Kdy a jak jste nám psal?
Tak mame kveten a odcizena kryptomena stale nevracena.
A kombinace – ukradena crypto, s.r.o, “zkuseny ajtak” , sliby atd je hodne neduveryhodna…
Dobrý den, Karle, ozvěte se nám prosím do mailu, takto Vás nedokážu identifikovat. Rádi s Vámi Váš případ dořešíme.
Zajímavé, ovšem se mnou nikdo pro jistotu ani nekomunikuje
Dobrý den. To není pravda. Komunikujeme se všemi klienty! Po události na přelomu roku jsme měli skutečně “frontu” klientů, kterým jsme reakci dlužili, ale dnes již komunikujeme individuálně se všemi a nenecháváme nikoho bez reakce.
Je to jsme na tom úplně stejně. Alespoň nejsem sám :-) .Teď vážně, mě slibují navrácení prostředků od ledna 2018 po tom jejich “hackerském útoku” dokonce jsem je ani nebombardoval se zprávami a spokojil se s jejich ujištěním, že to uhradí do poloviny února. Pak teda napsali, že března. Teď máme konec května a pro jistotu se mnou ani nekomunikují. Hlavně, že expandují na evropské trhy a píší kecy o důvěře.
Pane Poškozený,
ozvěte se nám na info@ccshop.cz. Komunikujeme se všemi, a určitě budeme reagovat i Vám, pokud nám napíšete na kanál, ze kterého ohledně kompenzací komunikaci vedeme.
Děkujeme.
Tak už to bude skoro rok od krádeže hackerem a peníze fuč (cca 46tis), kryptoměny nedodány. Sliby chyby… K čemu mi bude nyní vrácení kryptoměny, když už hodnota dosti spadla? V podstatě jsem CCSHOPU půjčil peníze a oni mi je možná vrátí (?) a to ještě 1/4. Můžete mi poradit nejlepší postup? Trestní oznámení mi přijde zbytečné, protože ccshop ví, že se stal trestní čin. Je to tak? Je tedy nasnadě to řešit s právníkem? A měl by asi něco vědět o obchodním právu, že? Děkuji za odpověď / radu.
“Bereme to jako své poslání” – no nevim jestli je poslani mit takove nevyhodne kurzy. Toto neni poslani ale podnikani za ucelem velkeho zisku. Nic proti tomu nemam. Podnika se proto, aby se vydelalo ale nebyl bych tak drzy ze to pojmenuju jako poslani.
Eshop byl registrovan take na heurece kde po obdrzeni velkeho mnozstvi negativnich recenzi svou registraci zrusil. Jenom bych chtel rict ze negativni recenze se tam objevovaly jiz pred samotnym hackerskym utokem. Eshop svoji registraci na heurece zrusil.
Pozadavky zakazniku nejsou reseny k jejich spokojenosti. Vyrizeni objednavky trvalo velmi dlouho. Nekolik lidi neustale poukazovalo na to ze na strankach jsou uvedeny nepravdive informace jako “měnu Vám převedeme do 24 hodin” atd. Eshop tyto informace nikdy neupravil. Zakaznik tak nabyl dojem ze nakoupenou menu dostane velmi rychle a verim tomu ze mnoho lidi tak nebylo schopno reagovat na aktualni situaci na burze tzn. koupim bitcoiny protoze je vyhodny kurz a chci si je vymenit za jinou kryptomenu. Pisou ze to dostanu do 24 hodin tak to je parada proto nakoupim. Nakonec vam poslali kryptomenu napr. az za 3 dny. Z toho vyplyva ze jste nebyli pripraveni ani na to obsluhovat bezne objednavky a vubec to nesouvisi s tim ze vas nekdo hacknul nebo ne.
Vasich zakazniku si podle me moc nevazite. Nic jineho vam totiz nezbyva protoze uz na vas bylo podano nekolik trestnich oznameni. Pokud si ulozim penize u banky a z duvodu bezpecnostni chyby prijdu o penize ulozene v bance tak mi banka rekne sorry mate smulu? Presne stejnou duveru do vas vlozili vasi klienti kteri nemeli svoji penezenku a spolehali na to ze jsou privatni klice ulozeny u vas v bezpeci. Bohuzel nebyly.
Pane ftr, nemyslím si, že je to tak jak píšete:
– registraci na Heuréce jsme si nezrušili, to nevím jak jste na to přišel, lze to snadno ověřit zde: https://obchody.heureka.cz/ccshop-cz/recenze/.
– máme tisíce klientů. Jestliže – jak sám píšete – “několik lidí poukazovalo na to, že měnu nedostali tak rychle, jak očekávali” – tak to není zase tak špatný výsledek, v takovém počtu klientů si asi ani nelze představit, že by byli spokojeni úplně všichni, důvod k nespokojenosti si někteří vždy najdou. Nicméně se domnívám, že ve většině případů se jednalo buďto o termín těsně po hackerském útoku, kdy jsme skutečně nestíhali, jak jsme ale veřejně přiznali a zdůvodnili, a nebo se jednalo o případy, kdy jsme povinni podle zákona zákazníka vyzvat k doložení dokumentů a do doby, než vše doloží, nám zákon vysloveně zakazuje měnu klientovi převést. V takovém případě se doba vyřízení objednávky odvíjí zásadě od toho, jak rychle klient doloží to co je třeba, protože naši operátoři pracují denně 9-17 a veškeré záležitosti vyřizují max. v řádu hodin.
O podaných trestních oznámeních mně není nic známo – zřejmě proto, že jsme se všemi klienty trpělivě osobně komunikovali a vše se vždy nakonec vysvětlilo.
Jste-li našim klientem, prosím ozvěte se nám napřímo, bude to mít jistě lepší výsledek než diskuse zde.
Adam Chvaja
ccShop
Dnes jsem tam volal, hackerský útok potvrdili a tvrdí, že mi nakoupenou měnu vrátí v březnu. Nevím, jestli spekulují nad cenou měn, nebo prostě nemají dost hotovosti. Jen doufám, že na konci nebude náhlý zánik společnosti.
tak už mi vrátili peníze
Nakoupil jsem u nich vícekrát. Asi 5x proběhlo vše OK. Ale pak mi na jednu objednávku neposlali bitcoiny. Nepřišlo nic. Přitom platba byla v pořádku, adresa peněženky taky. Nejdřív reagovali na emaily, že už jsou BTC na cestě. Ale stále nic nepřícházelo. Pak přestali reagovat. Rozhodně nedoporučuji u nich nakupovat. Mají to výrazně dražší než ostatní směnárny. A teď už jsou pro mě i podvodníci.
Dobrý den,
rád bych se vyjádřil k některým informacím z Vaší recenze. Předně mne velmi mrzí slova o možném podvodu – naším (a mým osobním) motivem je od samého počátku spokojenost zákazníků a snaha přinést možnost nakoupit kryptoměny co nejširší populaci. Bereme to jako své poslání a svůj příspěvek k všeobecné popularizaci kryptoměnového světa.
V kapitole “Zkušenosti s ccShop” zaznívá, že na internetu je velké množství negativních recenzí našich zákazníků, kteří neobdrželi kryptoměnu… a následně informace o tom, že došlo k hackerskému útoku a zcizení některých klientských peněženek. Zde bychom rádi zdůraznili, že návaznost byla přesně opačná. Do doby hackerského útoku se de-facto žádné záporné recenze neobjevovaly, na proklientském přístupu jsme si vždy dávali záležet a všechny požadavky zákazníků se snažíme řešit k jejich spokojenosti. K potížím došlo opravdu až v závěru prosince 2017, kdy jsme byli napadeni hackerem a v důsledku toho se objevilo několik set okradených klientů, kteří se – de-facto všichni v jednom okamžiku – snažili s námi začít komunikovat o své ztrátě. Na takový nápor jsme nebyli (a nemohli být) připraveni.
S následky útoku jsme se potýkali celý leden – teprve nyní, koncem měsíce ledna 2018, jsme dokázali tisíce zpráv našich zákazníků roztřídit a zorganizovat (většina zákazníků nám napsala opakovaně). Během těchto několika týdnů se však bohužel po internetu vyrojily ony nespokojené recenze zákazníků, se kterými údajně “nekomunikujeme”.
Našich zákazníků si velmi vážíme a proto jsme se i rozhodli, že ztráty, vzniklé zaviněním třetí strany, našim zákazníkům nahradíme z vlastních prostředků. Takové rozhodnutí bylo velmi těžké, a myslím že i ve světovém měřítku poměrně ojedinělé. Věřím, že se nám nakonec podaří vyřídit úplně všechny požadavky, ku spokojenosti klientů.
Adam Chvaja
ccShop