Recenze ccSHOP Poplatky, zkušenosti, zabezpečení
Zvažujete nákup nebo prodej kryptoměn přes českou směnárnu ccShop? Pak jste na správném místě! V této recenzi vám ukážeme, jak ccShop funguje, jaké jsou zkušenosti klientů a jak výhodné nebo naopak nevýhodné kurzy směnárna nabízí. Najdete tu zkrátka všechno, co byste o ccShop měli vědět!
Recenze ccShop ve zkratce
Crypto Currency Shop (ccShop) je česká směnárna kryptoměn, která umožňuje nákup a prodej kryptoměn za klasické peníze. Směnárna funguje od roku 2017 a aktuálně podporuje 15 kryptoměn včetně BTC, ETH a USDC.
Obchodování přes ccShop je opravdu snadné. Stačí vytvořit objednávku na webu směnárny a zaplatit bankovním převodem. Platit můžete korunami (ccShop.cz) nebo eury (ccShop.sk). Ověření totožnosti směnárna vyžaduje pouze v případě, že souhrnný objem vašich objednávek přesáhne €1 000.
Zakoupené kryptoměny obdržíte na vlastní kryptoměnovou peněženku nebo na peněženku, kterou vám směnárna vytvoří. Vyřízení objednávky trvá zpravidla 1 pracovní den (úhrada běžným převodem) nebo pár desítek minut (úhrada pomocí okamžité platby).
Cenou za pohodlí jsou ovšem vysoké poplatky, které jsou „skryté“ ve směnných kurzech. Noví klienti kvůli nevýhodným kurzům ztrácí 7 až 20 % z každé objednávky, což je opravdu hodně. Jen pro srovnání, populární česká směnárna Anycoin má poplatky kolem 1.50 %.
Výhody
- Spolehlivá česká směnárna
- Jednoduché a přehledné
- Obchodování bez registrace
- Obchodování kryptoměn za CZK
Nevýhody
- Vysoké poplatky (až 20 %)
- Pouze bankovní převod
- Neumožňuje vedení účtu
- Nemá mobilní aplikaci
Základní informace o ccShop
| ✅ Název | ccShop |
| ✅ Provozovatel | Lomeka, s.r.o. (Starý Petřín, Česko) původně 77 Company s.r.o. |
| ✅ Založeno | 2017 (Česko) |
| ✅ Čeština | Ano |
| ✅ Obchodní aplikace | webová |
| ✅ Podporované měny | ccshop.cz – CZK (bankovní převod) ccshop.eu – EUR (SEPA platba) |
| ✅ Podporované krypto | 15 (BTC, ETH, USDC, DOGE, BNB a další) |
| ✅ Minimální obchod | cca 1 000 Kč |
| ✅ Maximální limity | objednávka (anonymně) – 25 000 Kč objednávka (ověřený klient) – 5 000 000 Kč |
| ✅ Poplatky | za obchodování → srovnat s konkurencí za výběr kryptoměn |
| ✅ Dostupné služby | nákup a prodej kryptoměn obchodování bez registrace úschova zakoupených kryptoměn |
Jak funguje ccShop
Crypto Currency Shop (ccShop) je česká směnárna kryptoměn, která umožňuje nákup a prodej kryptoměn za klasické peníze. Česká verze ccshop.cz umožňuje obchodování kryptoměn za koruny, slovenská verze ccshop.sk nabízí obchodování za eura.
Nákup kryptoměn je opravdu snadný, protože směnárna nevyžaduje žádnou registraci. Stačí vyplnit krátký formulář a uhradit objednávku bankovním převodem. Jakmile směnárna platbu obdrží, pošle kryptoměny na vaši kryptoměnovou peněženku.
Prodej kryptoměn funguje obráceně, ale stejně jednoduše. Nejprve tedy převedete kryptoměnu na peněženku směnárny a jakmile platba dorazí, směnárna pošle peníze na váš bankovní účet.
Přehled nástrojů a služeb
![]() ![]() | ![]() | ![]() ![]() | ![]() | |
|---|---|---|---|---|
| Směna dvou kryptoměn | - | - | ||
| Nákup krypto za fiat | ||||
| Prodej krypto za fiat | ||||
| Ukládání kryptoměn | - | |||
| Nákup bez registrace | - | - | ||
| Obchodování s pákou | - | - | - | |
| Recenze Binance | Recenze Anycoin | Recenze Coinmate |
Dostupné kryptoměny
Směnárna ccShop podporuje celkem 15 kryptoměn, které můžete nakupovat nebo prodávat. Seznam dostupných kryptoměn uvádíme níže:
BTC, ETH, XRP, USDC, SOL, BNB, DOGE, XLM, SHIB, LTC, BCH, PEPE, ETC, DASH, NEO
Vyřízení objednávky do 24 hodin
Pokud objednávku uhradíte klasickým bankovním převodem, zakoupené kryptoměny byste měli obdržet následující pracovní den. Pokud zaplatíte pomocí okamžité platby, což umožňuje většina českých bank, kryptoměny obdržíte ještě tentýž den – obvykle do pár desítek minut.
Bankovní účet směnárny je mimochodem vedený u České spořitelny. Pokud tedy peníze posíláte ze stejné banky, platba se zaúčtuje prakticky ihned a vyřízení objednávky bude rychlejší.
Nákupy realizované přes slovenskou verzi ccShop.sk se hradí pomocí SEPA platby, která zabere zpravidla 24 až 48 hodin.
Ověření totožnosti není povinné
Zatímco většina kryptoměnových burz a směnáren vyžaduje registraci klientů, ccShop tuto možnost ani nenabízí. Veškeré objednávky tedy probíhají bez registrace, pouze pomocí jednoduchého formuláře.
Není to ale bez omezení.
Pokud vaše objednávka nebo souhrn vašich objednávek přesáhne €1 000 (cca 25 000 Kč), směnárna vás vyzve k ověření totožnosti. K ověření směnárna vyžaduje ofocený doklad totožnosti (občanku, řidičák, cestovní pas nebo rodný list) a doklad o vlastnictví bankovního účtu (ideálně výpis z bankovního účtu).
Proč musím posílat osobní dokumenty? Ověřování klientů u větších objednávek vyžadují evropské směrnice a zákon proti praní špinavých peněz.
Jak nakoupit kryptoměny přes ccShop
- Otevřete webovou stránku směnárny ccShop.cz.
- Vyberte kryptoměnu, zadejte požadované množství a klikněte na tlačítko
Koupit. - Zadejte váš email a adresu peněženky, na kterou chcete kryptoměny poslat. Pokud peněženku nemáte, zvolte možnost
Přidělte mia zadejte libovolné heslo, pomocí kterého si později stáhnete přístupové údaje k peněžence. - Zkontrolujte objednávku, odsouhlaste obchodní podmínky a klikněte na tlačítko
Potvrdit objednávku. - Nyní se zobrazí rekapitulace objednávky, kterou obdržíte také emailem. Objednávky menší než €1 000 můžete ihned zaplatit (viz platební instrukce). Je-li objednávka větší než €1 000, musíte nejprve ověřit svoji totožnost.
- Hotovo! Jakmile směnárna obdrží vaši platbu, zašle kryptoměny na požadovanou peněženku. Pokud jste si nechali vytvořit novou peněženku, přístupové údaje od peněženky obdržíte emailem (soubor bude uzamčený heslem, které jste nastavili v kroku 3).
Prodej kryptoměn probíhá prakticky stejně jako nákup. Jediný rozdíl je v tom, že místo korun budete zasílat kryptoměny na peněženku směnárny. Jakmile směnárna kryptoměny obdrží, pošle vám peníze na bankovní účet.
Poplatky u ccShop
Pokud má směnárna ccShop nějakou nevýhodu, pak jsou to bezesporu vysoké poplatky za nákup nebo prodej kryptoměn. Tyto poplatky jsou navíc poměrně netransparentní, protože jsou „skryté“ ve směnných kurzech a směnárna jejich velikost nikde neuvádí. Hodnoty si ale můžete dopočítat – stačí porovnat směnné kurzy u směnárny a ceny na kryptoměnových burzách.
V průběhu našeho testování byly poplatky opravdu vysoké – přibližně 20 % za nákup kryptoměn a 7 % za prodej kryptoměn (počítáno pro BTC). Konkurenční prodejci si přitom za stejné služby účtují klidně 10x méně:
![]() ![]() | ![]() | ![]() ![]() | ![]() | |
|---|---|---|---|---|
| Rychlý nákup (karta) | Nelze | 2.0 % | Nelze | 4.4 % |
| Rychlý nákup (převod) | 12 % | 0.5 % | 1.4 % | 2.5 % |
| Nákup přes burzu | Nelze | 0.1 % | Nelze | 0.6 % |
Poplatky BTC/EUR, výše poplatku se může měnit. S uvedenými společnostmi může mít portál Investplus navázáno affiliate partnerství. | Recenze Binance | Recenze Anycoin | Recenze Coinmate |
Slevy pro stálé klienty
Přirážka směnárny na nákupních a prodejních kurzech je opravdu vysoká. Spolehliví klienti ale mohou získat zvýhodněné podmínky pro nákup kryptoměn.
Klienti získávají drobné slevy za plnění různých podmínek. Jednotlivé slevy se sčítají a celková sleva může být až 15 % z původní ceny. Jak jsme ale uvedli výše, slevy se vztahují pouze na nákupní objednávky. Prodej kryptoměn tedy zůstává bez zvýhodnění.
Podmínky pro získání slev uvádíme níže:
| Úroveň klienta | Požadované podmínky & sleva | Poplatek po započítání slev* |
| 0 | – | 20 % pokud jste nový klient |
| 1 | Dokončíte alespoň polovinu svých objednávek = sleva 5 % | 14 % pokud splňujete pouze úroveň 1 |
| 2 | Ověříte svoji totožnost = sleva 5 % | 8 % pokud splňujete úroveň 1 i úroveň 2 |
| 3 | Uskutečníte obchod v každém měsíci = sleva 1 % Uskutečníte více obchodů v každém měsíci = sleva 1 % Hodnota zaplacených objednávek překročí 250 000 Kč = sleva 3 % |
4 % pokud získáte všechny možné slevy |
*orientační náklady při nákupu BTC. Poplatky pro ostatní kryptoměny se mohou lišit
Transakční poplatek
Směnárna si účtuje pouze poplatek za zprostředkování obchodu, nicméně klienti musí u každé objednávky uhradit také transakční poplatek. Tento poplatek slouží jako odměna pro těžaře nebo validátory, kteří se podílí na fungování kryptoměnové sítě.
Velikost transakčních poplatků je odlišná pro každou kryptoměnovou síť. Například za bitcoinovou transakci zaplatíte zpravidla $1, ale při větším vytížení bitcoinové sítě se může poplatek výrazně zvýšit.
Ukládání kryptoměn
Zakoupené kryptoměny vám směnárna pošle na vaši kryptoměnovou peněženku, kterou uvedete do objednávky. Pokud kryptoměnovou peněženku nemáte, směnárna vám peněženku vytvoří.
Úschova zakoupených kryptoměn
Přístupový klíč k nové peněžence obdržíte e-mailem po uhrazení objednávky. Soubor s přístupovým klíčem bude zašifrovaný pomocí hesla, které si zvolíte při vytváření objednávky.
Přístupové údaje si musíte vyzvednout do 3 pracovních dnů. Pokud tak neučiníte, směnárna může vaše kryptoměny dočasně převést na vlastní zabezpečenou peněženku – tzv. dlouhodobé úložiště. Zpětný převod si můžete kdykoliv vyžádat přes zákaznickou linku. Počítejte ale s tím, že obdržíte částku nižší, protože každý převod kryptoměn zahrnuje transakční poplatky pro těžaře.
Rizika úschovy
Úschova kryptoměn u směnárny je pohodlná, ale také poměrně riskantní. Uživatelé totiž kryptoměny reálně nevlastní a musí spoléhat na to, že směnárna bude jednat férově a zodpovědně.
To stejné platí i v případě, pokud používáte peněženku vytvořenou cizí osobou (tj. směnárnou). Nikdy totiž nevíte, jak byla peněženka vytvořena a kdo má k peněžence přístup. Bezpečnější je, pokud si peněženku vytvoříte sami.
Pro ukládání menších obnosů, které chcete mít neustále po ruce, jsou praktické mobilní peněženky. Větší částky ukládejte raději offline, ideálně na hardwarové peněženky.
Zkušenosti s ccShop
Směnárna ccshop.cz vznikla v druhé polovině roku 2017 a za jejím vznikem stojí Ing. Adam Chvaja. Směnárnu provozuje firma Lomeka, s.r.o. (dříve 77 Company, s.r.o.) se sídlem v obci Starý Petřín.
Zákaznický servis lze kontaktovat telefonicky, emailem nebo přes kontaktní formulář. Zákaznická podpora je k dispozici každý pracovní den, v čase 9-12 a 13-17 hodin.
Krádež kryptoměn v roce 2017
Na konci roku 2017, v době vrcholící kryptoměnové horečky, se směnárna ccShop stala terčem hackerského útoku. Hackerům se tehdy podařilo vykrást stovky klientských peněženek (které vytvořila směnárna).
Řada klientů z krádeže vinila samotnou směnárnu, ale policejní vyšetřování podobné spekulace vyvrátilo.
Směnárna poškozeným klientům nabídla, že škody postupně uhradí z vlastních prostředků. Program byl vyhlášen v roce 2018, ale někteří klienti uvádějí, že kompenzaci dodnes neobdrželi.
Možná se ptáte, jak mohlo ke krádeži dojít, když směnárna soukromé klíče od klientských peněženek (dle vlastních slov) maže. Důvod je prostý – směnárna soukromé klíče maže, ale ne hned (pro případ, že klient soukromý klíč ztratí nebo chybně stáhne).
Falešné inzeráty
Jméno směnárny se objevilo také v souvislosti s podvodnými inzeráty na webu bazoš.cz. Směnárna v tom ale byla nevině.
Scénář byl následující – Podvodník nabízel elektroniku za výhodnou cenu, ale vyžadoval platbu předem na bankovní účet. Pokud se našel zájemce, podvodník si objednal kryptoměny přes ccShop a platební údaje k uhrazení objednávky přeposlal zájemci.
Zájemce, v domnění že platí za elektroniku z inzerátu, poslal peníze na bankovní účet směnárny (původně 2500673999/2010). A směnárna, v domnění že vyřizuje objednávku, odeslala kryptoměny na peněženku podvodníka. A jelikož platby nepřesahovaly 1000 euro, podvodník zůstal v anonymitě.
Shrnutí recenze ccShop
Obchodování kryptoměn přes směnárnu ccShop je opravdu snadné, pohodlné a intuitivní. Objednávky do limitu €1 000 navíc nevyžadují ověření totožnosti, což obchodování ještě více usnadní.
Jelikož se jedná o českou směnárnu, platit můžete přímo korunami. Čeští klienti si tedy nemusí lámat hlavu se směňováním korun na eura, jako tomu bývá u zahraničních prodejců.
Tady ale pozitiva končí.
Zásadní nevýhodou směnárny ccShop jsou vysoké poplatky, respektive nevýhodné směnné kurzy. Kvůli nim můžete ztratit až 20 % z každé objednávky, což je opravdu hodně. U konkurenčních prodejců jsou poplatky běžně 10x nižší.
Máte zkušenosti se směnárnou ccShop? Napište nám dolů do komentářů!
Výhody / nevýhody
- Spolehlivá zahraniční burza
- Obchodování kryptoměn za EUR
- Poplatky od 0.10 %
- Přes 400 kryptoměn
- Pokročilé nástroje a funkce
- Vyžaduje ověření totožnosti
- Omezené možnosti CZK plateb
- Čeština není kompletní
- Vyšší poplatek při platbě kartou
Výhody / nevýhody
- Spolehlivá česká směnárna
- Jednoduché a přehledné
- Obchodování bez registrace
- Obchodování kryptoměn za CZK
- Přes 200 kryptoměn
- Pouze bankovní převod
- Větší objednávky vyžadují registraci
Výhody / nevýhody
- Spolehlivá česká burza
- Jednoduché a přehledné
- Obchodování kryptoměn za CZK
- Poplatky od 0.60 %
- Přes 20 kryptoměn
- Vyžaduje ověření totožnosti
- Vyšší poplatek při platbě kartou
- Nemá mobilní aplikaci













Diskuze
Musím bohužel konstatovat, že uvedené recenze jsou pravdivé. V roce 2017 koupeny kryptoměny, které následně za 4 dny byly vyvedeny- údajně hackerem.
Po 2 letech přišel email z ccshopu -viz “Od hackerského útoku na ccShop z prosince 2017 již uplynul jeden rok. Firmě se podařilo tento kritický moment přečkat, velké části klientů (včetně Vás) byla již vyplacena náhrada škody v plné výši. Kauza však zatím není u konce – polovina klientů ještě čeká na své úplné odškodnění, Policie stále incident vyšetřuje a pachatel zatím nebyl dopaden.”
Při dotazu, že žádné peníze ani kryptoměny dnes nemám, mi pan Chvaja napsal, že jsem se bohužel nepřihlásil do databáze poškozených a na počátku letošního roku odškodnění ukončili. Jak protichůdná vyjádření….
Ano NEDOPORUČUJI v žádném případě!!
Do dnes nemam koruny ani krypto. Budou tomu tři roky a Chvaja se raduje, ja s námi poškozenymi vydrbal. Karma je zdarma a jednou na tebe dojde!
Pokud jde o větší částku, tak nespoléhejte na karmu a podejte TO.
Dobrý den. Trestní oznámení již dávno podáno bylo, podali jsme jej my sami hned v lednu 2018, protože jsme byli největším poškozeným – hacker nám ukradl veškeré firemní prostředky a věřte, že to bylo dost nepříjemné. Zvažovali jsme, zda “zavřít krám” a zkrachovat, nebo služby poskytovat dále a z průběžných zisků vyplácet poškozeným jejich ztráty. Protože nerad utíkám z boje, rozhodli jsme se, že zatneme zuby a zkusíme to přečkat. Je to varianta, která je výhodnější pro všechny, kteří tehdy utrpěli ztrátu. Vyplácení náhrad škody probíhá již třetím rokem – jde to sice relativně pomalu, ale je to asi lepší, než kdybychom dávno zmizeli z trhu a nedostal by nikdo nic, protože vše zcizil neznámý pachatel, kterého ani policie nedokázala vypátrat.
Pan Tkadlec je v programu vyplácení náhrad také zapojen, část škody mu dokonce již byla uhrazena. V určitém momentě však přestal spolupracovat a začal na nás psát negativní recenze. Asi mu došla trpělivost, čemuž rozumím, mně to někdy už také nebaví, pracovat a velkou část vydělaných peněz odevzdávat lidem, které okradl někdo jiný. Z mého pohledu je to však stále lepší, než činnost nadobro opustit. Mrzí mně, že se pak Tkadlec a výše pan Jaroslav takto chovají a takto o nás vyjadřují, když naší snahou je, aby všichni poškození dostali své ztráty zpět, a děláme pro to vše co jen můžeme.
Adam Chvaja
ccShop
NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!! prověřil jsem tento obchod všemi způsoby převodu a každý má své mouchy a nejhorší je nechat si přiřadit adresu a po zaplacení pošlou klíč, ten je Vám prd platný, když měna do půl roku zmizí, pravděpodobně za to může fakt, že vzrostla na ceně. V podmínkách mají, že po vyzvednutí klíče dále za nic neručí, ale klič mají v databázi, kterou údajně mažou. Připravený podvod, oni ji totiž nikdy nemusí smazat !!!!!! nikdo Vám to smazání nezaručí a když víte že klič máte velmi dobře zajištěný, tak další kdo ho zná je prodejce.
Také mi nebylo do dnešního dne ničeho vráceno. Přijde mi to jako investice do rozjezdu jejich podnikání….smutné. Ráda bych zpět peníze. Krypto již nechci ani vidět.
Také podávám trestní oznámení, těch slibů už bylo dost a je téměř listopad.
Po krádeži v prosinci 500+1100 XRP (userem 2061112413) jsem byl ubezpečen, že CCSHOP prostředky co nejrychleji vrátí. Dnes je říjen a po mincích ani památky. Pan Chvaja si patrně zvyknul na danou situaci a čeká, že si zvyknou i okradení zákazníci. Myslím, že jsem mu na vyřešení situace dal dost času a nyní to budu muset řešit nejspíš právní cestou..
ccshop povazuje za seriozni jednani to ze si zridi zakaznickou linku kde vam reknou ze trh stagnuje. Dle jejich logiky byste meli byt spokojeni ze se dovolate na zakaznickou linku kde vam to vysvetli. Asi jim to ale nikdo nerekl ze lide chteji vratit penize a nejaka zakaznicka linka jim je ukradena. Rozumite tomu nekdo z ccshop? K cemu mi je to ze se vam dovolam ale porad sve penize nemam? Lide chteji vratit penize a ne mit moznost se nekam dovolat kde jim vysvetlite proc jeste penize nemaji.
Při volání na zákaznickou linku jsem vždy ujištěn že jsem už v prvni desítce poškozených,ale detalnější informace prý nelze poskytnout,jedná se o částku 50 tisíc Kč.
Ale aspon komunikují , je to dobrý signál……doufám… objednávka 101716 email: musicsoft(at)email.cz Děkuji za reakci.
Mám stejný problém, od ledna jen slibují a když se obrátím na zákaznickou linku, tak mi sdělí, že trh stagnuje a nemůžou mi dát ani přibližný termín kompenzace, tak funguje zákaznická linka. To máme více než půl roku od prvních slibů. Tomu říkám seriozní jednání
Je červenec a odcizené ethereum z stále v nedohlednu
Dobrý den, užiateli topbikecz@… Děkujeme, že jste se téhož dne, jako zde do diskuse, ozval i na naši zákaznickou linku. Ta je nadále připravena Vám podat veškeré informace, které máme ke kompenzacím měn k dispozici. Hezké letní dny.
Jak vidím, nejsem sám kdo má problém s Ccshopem i teď na konci května. Odcizená měna Xrp nevrácena a k tomu ještě se mnou nikdo nekomunikuje. Povedenej e-shop…
Dobrý den. To není pravda. Komunikujeme se všemi klienty! Po události na přelomu roku jsme měli skutečně “frontu” klientů, kterým jsme reakci dlužili, ale dnes již komunikujeme individuálně se všemi a nenecháváme nikoho bez reakce. Ozvěte se na info@ccshop.cz – pokud jste tak již neučinil. Pokud ano, věřím tomu, že od nás odpověď máte!
Pane Poškozený, nevím jakým způsobem se s námi pokoušíte komunikovat, ale my odpovídáme na všechny maily, telefonáty i posty na Facebooku. Kdy a jak jste nám psal?
Tak mame kveten a odcizena kryptomena stale nevracena.
A kombinace – ukradena crypto, s.r.o, “zkuseny ajtak” , sliby atd je hodne neduveryhodna…
Dobrý den, Karle, ozvěte se nám prosím do mailu, takto Vás nedokážu identifikovat. Rádi s Vámi Váš případ dořešíme.
Zajímavé, ovšem se mnou nikdo pro jistotu ani nekomunikuje
Dobrý den. To není pravda. Komunikujeme se všemi klienty! Po události na přelomu roku jsme měli skutečně “frontu” klientů, kterým jsme reakci dlužili, ale dnes již komunikujeme individuálně se všemi a nenecháváme nikoho bez reakce.
Je to jsme na tom úplně stejně. Alespoň nejsem sám :-) .Teď vážně, mě slibují navrácení prostředků od ledna 2018 po tom jejich “hackerském útoku” dokonce jsem je ani nebombardoval se zprávami a spokojil se s jejich ujištěním, že to uhradí do poloviny února. Pak teda napsali, že března. Teď máme konec května a pro jistotu se mnou ani nekomunikují. Hlavně, že expandují na evropské trhy a píší kecy o důvěře.
Pane Poškozený,
ozvěte se nám na info@ccshop.cz. Komunikujeme se všemi, a určitě budeme reagovat i Vám, pokud nám napíšete na kanál, ze kterého ohledně kompenzací komunikaci vedeme.
Děkujeme.
Tak už to bude skoro rok od krádeže hackerem a peníze fuč (cca 46tis), kryptoměny nedodány. Sliby chyby… K čemu mi bude nyní vrácení kryptoměny, když už hodnota dosti spadla? V podstatě jsem CCSHOPU půjčil peníze a oni mi je možná vrátí (?) a to ještě 1/4. Můžete mi poradit nejlepší postup? Trestní oznámení mi přijde zbytečné, protože ccshop ví, že se stal trestní čin. Je to tak? Je tedy nasnadě to řešit s právníkem? A měl by asi něco vědět o obchodním právu, že? Děkuji za odpověď / radu.
“Bereme to jako své poslání” – no nevim jestli je poslani mit takove nevyhodne kurzy. Toto neni poslani ale podnikani za ucelem velkeho zisku. Nic proti tomu nemam. Podnika se proto, aby se vydelalo ale nebyl bych tak drzy ze to pojmenuju jako poslani.
Eshop byl registrovan take na heurece kde po obdrzeni velkeho mnozstvi negativnich recenzi svou registraci zrusil. Jenom bych chtel rict ze negativni recenze se tam objevovaly jiz pred samotnym hackerskym utokem. Eshop svoji registraci na heurece zrusil.
Pozadavky zakazniku nejsou reseny k jejich spokojenosti. Vyrizeni objednavky trvalo velmi dlouho. Nekolik lidi neustale poukazovalo na to ze na strankach jsou uvedeny nepravdive informace jako “měnu Vám převedeme do 24 hodin” atd. Eshop tyto informace nikdy neupravil. Zakaznik tak nabyl dojem ze nakoupenou menu dostane velmi rychle a verim tomu ze mnoho lidi tak nebylo schopno reagovat na aktualni situaci na burze tzn. koupim bitcoiny protoze je vyhodny kurz a chci si je vymenit za jinou kryptomenu. Pisou ze to dostanu do 24 hodin tak to je parada proto nakoupim. Nakonec vam poslali kryptomenu napr. az za 3 dny. Z toho vyplyva ze jste nebyli pripraveni ani na to obsluhovat bezne objednavky a vubec to nesouvisi s tim ze vas nekdo hacknul nebo ne.
Vasich zakazniku si podle me moc nevazite. Nic jineho vam totiz nezbyva protoze uz na vas bylo podano nekolik trestnich oznameni. Pokud si ulozim penize u banky a z duvodu bezpecnostni chyby prijdu o penize ulozene v bance tak mi banka rekne sorry mate smulu? Presne stejnou duveru do vas vlozili vasi klienti kteri nemeli svoji penezenku a spolehali na to ze jsou privatni klice ulozeny u vas v bezpeci. Bohuzel nebyly.
Pane ftr, nemyslím si, že je to tak jak píšete:
– registraci na Heuréce jsme si nezrušili, to nevím jak jste na to přišel, lze to snadno ověřit zde: https://obchody.heureka.cz/ccshop-cz/recenze/.
– máme tisíce klientů. Jestliže – jak sám píšete – “několik lidí poukazovalo na to, že měnu nedostali tak rychle, jak očekávali” – tak to není zase tak špatný výsledek, v takovém počtu klientů si asi ani nelze představit, že by byli spokojeni úplně všichni, důvod k nespokojenosti si někteří vždy najdou. Nicméně se domnívám, že ve většině případů se jednalo buďto o termín těsně po hackerském útoku, kdy jsme skutečně nestíhali, jak jsme ale veřejně přiznali a zdůvodnili, a nebo se jednalo o případy, kdy jsme povinni podle zákona zákazníka vyzvat k doložení dokumentů a do doby, než vše doloží, nám zákon vysloveně zakazuje měnu klientovi převést. V takovém případě se doba vyřízení objednávky odvíjí zásadě od toho, jak rychle klient doloží to co je třeba, protože naši operátoři pracují denně 9-17 a veškeré záležitosti vyřizují max. v řádu hodin.
O podaných trestních oznámeních mně není nic známo – zřejmě proto, že jsme se všemi klienty trpělivě osobně komunikovali a vše se vždy nakonec vysvětlilo.
Jste-li našim klientem, prosím ozvěte se nám napřímo, bude to mít jistě lepší výsledek než diskuse zde.
Adam Chvaja
ccShop
Dnes jsem tam volal, hackerský útok potvrdili a tvrdí, že mi nakoupenou měnu vrátí v březnu. Nevím, jestli spekulují nad cenou měn, nebo prostě nemají dost hotovosti. Jen doufám, že na konci nebude náhlý zánik společnosti.
tak už mi vrátili peníze
Nakoupil jsem u nich vícekrát. Asi 5x proběhlo vše OK. Ale pak mi na jednu objednávku neposlali bitcoiny. Nepřišlo nic. Přitom platba byla v pořádku, adresa peněženky taky. Nejdřív reagovali na emaily, že už jsou BTC na cestě. Ale stále nic nepřícházelo. Pak přestali reagovat. Rozhodně nedoporučuji u nich nakupovat. Mají to výrazně dražší než ostatní směnárny. A teď už jsou pro mě i podvodníci.
Dobrý den,
rád bych se vyjádřil k některým informacím z Vaší recenze. Předně mne velmi mrzí slova o možném podvodu – naším (a mým osobním) motivem je od samého počátku spokojenost zákazníků a snaha přinést možnost nakoupit kryptoměny co nejširší populaci. Bereme to jako své poslání a svůj příspěvek k všeobecné popularizaci kryptoměnového světa.
V kapitole “Zkušenosti s ccShop” zaznívá, že na internetu je velké množství negativních recenzí našich zákazníků, kteří neobdrželi kryptoměnu… a následně informace o tom, že došlo k hackerskému útoku a zcizení některých klientských peněženek. Zde bychom rádi zdůraznili, že návaznost byla přesně opačná. Do doby hackerského útoku se de-facto žádné záporné recenze neobjevovaly, na proklientském přístupu jsme si vždy dávali záležet a všechny požadavky zákazníků se snažíme řešit k jejich spokojenosti. K potížím došlo opravdu až v závěru prosince 2017, kdy jsme byli napadeni hackerem a v důsledku toho se objevilo několik set okradených klientů, kteří se – de-facto všichni v jednom okamžiku – snažili s námi začít komunikovat o své ztrátě. Na takový nápor jsme nebyli (a nemohli být) připraveni.
S následky útoku jsme se potýkali celý leden – teprve nyní, koncem měsíce ledna 2018, jsme dokázali tisíce zpráv našich zákazníků roztřídit a zorganizovat (většina zákazníků nám napsala opakovaně). Během těchto několika týdnů se však bohužel po internetu vyrojily ony nespokojené recenze zákazníků, se kterými údajně “nekomunikujeme”.
Našich zákazníků si velmi vážíme a proto jsme se i rozhodli, že ztráty, vzniklé zaviněním třetí strany, našim zákazníkům nahradíme z vlastních prostředků. Takové rozhodnutí bylo velmi těžké, a myslím že i ve světovém měřítku poměrně ojedinělé. Věřím, že se nám nakonec podaří vyřídit úplně všechny požadavky, ku spokojenosti klientů.
Adam Chvaja
ccShop